Min bogsamling i ny format

Da jeg ikke får læst det store for tiden, så må jeg jo finde på noget andet at skrive her inde 😜 Og da jeg endelig er ved at være nogenlunde tilfreds med mine bogreoler, så skal du da se dem 😄
Af respekt for min familie og venner, ved jeg at ikke alle vil ligges på nettet, og derfor er mine billeder blevet tegnet ud 😌


Af flere omgange har jeg haft byttet rundt på diverse bøger, men min Harry Potter samling er den der har stået for skud mest. Sidst da jeg fik de to Funko Pop figurer i fødselsdagsgave - men jeg er blevet ret tilfreds med den nu, og når man tænker på hvor lidt plads jeg bor på, så er jeg overrasket over at jeg stadig har god plads til nye bøger 😍

Som sagt, når jeg nu bor på meget lidt plads (små 30 kvm) så er der desværre heller ikke meget struktur over dem. Jeg vil rigtig gerne have dem til at stå i alfabetisk rækkefølge, men det kan bare ikke lade sig gøre lige nu. Så de står nogenlunde forfatter samlet, og ellers hvor der er plads. Jeg drømmer om en større lejlighed eller hus, hvor biblioteks drømmen kan gå i opfyldelse 💓

Kommentarer

Populære opslag