Min kamp: SSO

Jeg er jo blevet rigtig glad for min skole, men jeg er også begyndt at kunne mærke presset - nok mest det fra mig selv.
Men jeg skal skrive SSO sidst i januar og vi er allerede nu begyndt på vejledninger og brainstorm. Det giver mig en lille smule panik i hovedet mest fordi jeg er så usikker på mig selv i de fleste fag. Jeg har to fag jeg overvejer at skrive opgave i, hvor jeg kun skal vælge et, og jeg aner ikke helt hvor jeg står i fagene. Jeg skal snakke med min vejleder på tirsdag, også ser vi hvad hun siger.
Har du erfaring med SSO? Hvis du har nogle gode råd tager jeg dem rigtig gerne til mig lige nu! Både om emne (inde for dansk eller virksomhedsøkonomi) og hvad der er godt eller skidt.

Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag