Kamp til stregen

Titel: Kamp til stregen
Forfatter: Elle Kennedy
Forlag: Flamingo
Anmeldereksemplar fra Flamingo books :)
Originaltitel: The Goal
Sidetal: 351
Serie: #4 i Off campus serien

Det er hendes afsluttende år på college, og Sabrina James har planlagt sin fremtid ned i mindste detalje. Først skal hun bestå sine eksamener, så sparke røv på jurastudiet og derefter lande et velbetalt job i et brutalt effektivt advokatfirmaer. Hendes planer for at undslippe sin skamfulde fortid er alt hun fokuserer på, så da en toplækker ishockeyspiller, der tror på kærlighed ved første blik, viser interesse i hende, er hun kun villig til at give ham én nat. Men nogle gange er en enkelt nats sydende hot sex og overraskende ømhed alt, der skal til for at vende op og ned på to liv.


Jeg siger det lige igen: Jeg elsker når man kan læse en bog i en serie uden at have læst de foregående og historien stadig giver mening.
Længe har jeg læst diverse anmeldelser om Off campus serien og tænkt jeg skulle læse den, men det er bare ikke blevet til noget, så da Flamingo spurgte om jeg ville anmelde den sidste bog af serien, sagde jeg pænt ja tak, og jeg har ikke fortrudt det.

Jeg både elsker og hader Sabrina som "stakkels" kvinde karakter. Den er efterhånden meget typisk og vi ser det bare så tit - men vi ser det jo netop så ofte, fordi det fungerer, og det gør det bedst også her! Der er prinsen på den hvide hest, og prinsessen der absolut ikke vil redes. Og det jeg super godt kan lide er, at hun ændre sig ikke på noget tidspunkt. Ofte ændre prinsessen sig, men Sabrina forbliver den samme til sidste side.

Der er ting der gør de udvikler sig utrolig meget, men de holder hver især på sig selv og mister ikke noget undervejs. Selv Bedste og Ray forbliver de samme, uanset om vi kan lide dem eller ej.
Historien holdt hele vejen, de erotiske scener er utrolig godt beskrevet, og alle de små detaljer hele historien igennem danner en super velskrevet bog. Jeg glæder mig til at læse de 3 første bøger af serien.

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag