Rejsende bog: Brødrene Løvehjerte

Simone startede for et år siden en rejsende bog, som du har kunne følge under #Løvebrødrenerejser på Instagram. Den nåede mig i sidste uge, og jeg har virkelig nydt at være en del af læsningen og elsker konceptet. Sidste gang var jeg en af de første der satte mit mærke i bogen, og denne gang er jeg en af de sidste og synes det er så dejligt at se alle de markering, farver og noter der er sat ind 😊

Jeg nød at læse historien igen. Vi læste den en gang tilbage i folkeskolen, i de små klasser og det er det eneste minde jeg har om den. Men synes historien er god og tænker at små børn må elske den. Som voksen bryder jeg mig dog ikke om slutningen, men det er jo smag og behag.

Bogen bliver nu sendt på den sidste rejse inden den skal tilbage til Simone 💗

Kommentarer

Populære opslag