En del af os

Titel: En del af os
Forfatter: Amanda Maxlyn
Forlag: Palatium Books
Anmeldereksemplar fra Palatium books 🙂
Originaltitel: What´s left of us
Sidetal: 263
Serie: #2 i miniserien Resten af mig


Kærligheden fandt mig for tre år siden. 
Jeg har overlevet kræft og er nu rask, lykkelig gift med mit livs kærlighed og lever af det, jeg drømte om. 
Eller er det? 
Jeg har altid ønsket mig min egen familie, men jeg har aldrig turdet tro, jeg kunne få det. Nu er Parker klar til at gøre min drøm til vores virkelighed. 
Men nogen gange bliver drømme overskygget af den dybeste frygt. Frygten for at fejle, og i vores situation frygten for ... døden. Hvordan hjælper jeg ham jeg elsker med at overkomme frygten, når det samtidig også er min egen største kamp? 


Jeg var desværre ikke grebet lige så meget af denne bog, som jeg var af den foregående. Jeg synes at Aundrea har små øjeblikket hvor hun virker meget egoistisk, eller for forelsket til at se udover sin egen næse, og det synes jeg er rigtigt ærgerligt, for jeg tror ikke det er meningen, og jeg får heller ikke indtrykket af at de andre karakterer i bogen synes det. Der er bare steder hvor jeg ville have spurgte ind til vedkommende i stedet for at snakke om mit eget liv.

Men når det er sagt, så kan jeg stadig godt lide bogen. Den er fyldt med romantik og Parker er lige så sukkersød som i den første bog. Erotikken er klart dæmpet ned, men der er lidt hist og her.

Jeg kan rigtig godt lide emnet der bliver taget op og specielt den frygt der må komme med. Jeg synes det er yderst godt beskrevet, og jeg sad flere gang med en klump i halsen, fordi jeg følte mig virkelig tæt med Aundrea og Parker.

Bogen var for mig lidt længere om at blive læst, end den foregående, da jeg synes den er meget "perfekt" og en tand for romantiseret. Jeg elsker romantik, men som en to'er bliver den for sød for mig. Men jeg kan godt lide Amandas måde at skrive på, og hun er virkelig dygtig til at beskrive de utrolig mange følelser der er i begge bøger!
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.



Kommentarer

Populære opslag