Resten af mig

Titel: Resten af mig
Forfatter: Amanda Maxlyn
Forlag: Palatium Books
Anmeldereksemplar fra Palatium Books 🙂
Originaltitel: What´s left of me
Sidetal: 351
Serie: #1 i mini serien Resten af mig


Indtil nu har en kæreste slet, slet ikke været en af mine prioriteter. Men det har bare en enkelt nat med Parker fuldstændig forandret. Han er vedholdende, og han ved, hvad han vil have - mig! Han behandler mig ikke, som om jeg er skrøbelig. Men han ved heller ikke noget. Og jeg er ikke klar til at fortælle ham det. 
Nogen gange er livet skørt. For fire år siden blev jeg kendt som hende, der har kræft. Men jeg nægter at sætte mig ned og tude. Jeg nægter at give op. Men hvad nu hvis det alligevel forandrer alt? 
Tragedien ramte mig, da jeg var 17 år. 
Kærligheden fandt mig, da jeg var 21. 
Mit navn er Aundrea McCall, og det her er min rejse. 


Da jeg var små 70-80 sider inde i bogen tænkte jeg, den er god men forudsigelig. Jeg havde regnet ud hvad der ville ske og hvordan historien ville forløbe, og jeg havde delvist ret.

Jeg var ikke overrasket over bogens handling, også alligevel lidt.
Der er passager og følelser i den her bog som overraskede mig meget og virkelig solgte historien fuldt ud for mig! Det er en typisk kærlighedshistorie, også alligevel slet ikke. Jeg har virkelig svært ved at beskrive det, men samtidig ved at jeg følte at historien var forudsigelig, så beskriver Maxlyn utrolig mange følelser der virkelig strømmer igennem en når man læser det.

Jeg følte med Aundrea. Hendes mor. Hendes far. Hendes søster. Hendes veninde. Parker. Alle. Der var følelser alle steder fra, og Aundreas er beskrevet utrolig smukt og dybt!
Jeg er virkelig overrasket over den her bog, og virkelig sur over slutningen! For av den rammer bare så dybt i hjertet, og jeg glæder mig utrolig meget til at læse den næste bog.
Aundrea er virkelig kommet under huden på mig og jeg håber alt godt for hende i næste bog (som jeg skynder mig at dykke ned i!) 
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag