Ham

Titel: Ham
Forfatter: Elle Kennedy og Sarina Bowen
Forlag: Flamingo
Anmeldereksemplar fra Flamingo books 🙂
Originaltitel: Him
Sidetal: 304
Serie: #1 i serien om Wes og Jamie


Jamie Canning har aldrig fundet ud af, hvorfor han mistede sin bedste ven for fire år siden. Hans fandenivoldske, flabede roommate droppede ham fra den ene dag til den anden uden en forklaring. 

Ryan Wesleys største fortrydelse er, at han lokkede sin meget heteroseksuelle ven, ud i et væddemål, der overskred grænserne for deres venskab. Nu, hvor deres hold skal spille imod hinanden i det nationale collegehockeymesterskab, får han endelig chancen for at sige undskyld. 

Jamie har ventet på svar, men mødet med Wes efterlader ham bare med endnu flere spørgsmål. Og da Wes melder sig til at være træner sammen med Jamie på en seks ugers hockeycamp, opdager Jamie overraskende ting og sager om sin ven - og en stor ting om sig selv. 


Fuck! Ja undskyld, men jeg har seriøst ikke rigtig andre ord!
Da jeg lukkede bogen efter at have læst uafbrudt i 3-4 timer (tiden løb fra mig, så ved ikke hvor længe jeg var om at læse den), havde jeg bare et kæmpe smil på læberne.
Jeg elsker den her historie! Den er simpelthen fantastisk. Den har kærlighed, erotik og venskab! Den har det hele.

Inden jeg gik i gang med bogen, havde jeg den forventning at det var en kærlighedshistorie og mere vidste jeg ikke. Jeg havde ikke læst bagsiden, men Elle Kennedy skriver helt fantastisk og jeg vidste at jeg bare måtte læse den! Samarbejdet med Sarina Bowen er så skønt. Jeg kan på ingen måde skille de to forfattere ad og sige hvem der har skrevet hvad. Jeg kan bare sige at jeg elsker samarbejdet og historien.

Jeg blev lidt overrasket over at det var en anerledes kærlighedshistorie, men jeg synes den var mindst lige så fantastisk som fx. Off. Campus serien som jeg virkelig elsker af Elle Kennedy, og jeg sidder tilbage med glæde. For jeg havde ikke troet at jeg manglede sådan en kærlighedshistorie i mit liv, men det gjorde jeg helt bestemt, og er ualmindelig glad for at jeg har fået den inde i mit liv. Jamie og Wes er to vidunderlige karakterer!

Er der nogen der er overrasket over at jeg virkelig nød den her bog? Jeg synes virkelig den er fantastik. Kærlighedshistorien er virkelig god, erotikken synes jeg er hardcore og virkelig godt beskrevet, men venskabet/bromancen er hvad der sælger hele historien for mig! Det her med at man har en ven som man ikke snakker med, uden at man ved hvorfor, har man enten prøvet eller nemt kan sætte sig ind i, og jeg synes virkelig det var et godt element til historien. Jamie er virkelig en lækker karakter og det er en smuk rejse han går igennem!

Jeg kan lide alt ved den her historie, og på intet tidspunkt synes jeg det var for mærkeligt, grænseoverskridende eller sukkersødt - jeg elskede bare historien og jeg glemte alt og alle i nogle timer!
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.



Kommentarer

Populære opslag