30 år og yderste fantastiske gaver


Jeg bliver simpelthen nødt til at prale lidt af alle de fantastiske gaver jeg har fået i weekenden! De er fantastiske!

Jeg fik fire bøger.
Dømt ude og Aftalt spil i den dejlige serie, Off Campus. Derudover Kærligheds brevet og Pigen uden hud med en personlig hilsen.


Og hvis nogen af mine gæster var i tvivl om at jeg er Harry Potter fan, så er de det ikke længere!
Min fantastiske veninde har lavet denne kurv til mig, hvor alt er hjemmelavet og jeg synes den er SÅ fantastisk og lækker at jeg bliver nødt til at vise den frem!


Der er flyvende lys

Flyvende nøgler 

Remembrall kugle med citat fra Neville

The Sorting Hat

The Goblet of Fire

The Golden Snitch 

Chokolade frøer

med karakterer inden i!

En tryllestav

4 slags potions

Love potion, Felix Felicis, Mermaid tears og Polyjuice potion 

En monsterbog

Funko Pop figurer af Luna og Ginny


Jeg er så beæret og overrasket over hele den kurv, og tror ikke der er nogen der er i tvivl om at jeg er fan - både af Harry Potter og min venindes arbejde og kreativitet!
Det hele er nu sat på min Harry Potter hylde og jeg er så glad for den!


Og for lige at runde det hele af, så blev jeg lige endnu mere fan da jeg fik min brors gave, og den taler helt for sig selv!


Kommentarer

Populære opslag