Bog ønsker

Om 14 dage fylder jeg 30 år, og til den anledning er der kommet en masse bog ønsker på bordet 😍


1. Aftalt spil af Elle Kennedy
2. Dømt ud af Elle Kennedy
3. Kamp til stregen
    - Så kan jeg få samlet min elskede Off Campus serie og genlæst den. Har kun nr. 2 stående 😅

4. Rød dronning af Victoria Aveyard
5. Sværd af glad af Victoria Aveyard
6. Kongens lænker af Victoria Aveyard
    - Så jeg endelig kan læse den færdig. Har kun læst den første, men den var også god! 😅



7. Kærlighedsbrevet af Lucinda Riley 
    - Fordi hun skriver bare fantastisk, og jeg er ikke begyndt at samle på søster-serien endnu 

8. En holdt kvinde af Karin Slaughter 
    - Så jeg kan få den sidste hjem til serien ♥

9. Under bjælken - et portræt af Kronprins Frederik af Jens Andersen
    - Fordi jeg er og bliver altid royalist 

10. Harry Potter: Page to screen af Bob McCabe 
    - Og altid Harry Potter fan ♥

11. 9. november af Colleen Hoover 
    - Fordi hun skriver fantastisk og vil have flere hjem til min lille samling



11. Valhalla samlede saga 2, 3, 4 og 5
    - Fordi jeg kun har den første, og jeg skal have alle sammen ♥

Kommentarer

Populære opslag