Min kamp: Februar

Hvad er bedst for mig?
Det er måske utrolig egoistisk at tænke sådan, men det bliver man simpelthen nødt til en gang i mellem, og det har jeg gjort i februar.
Efter min samtale med min psykolog, fik hun virkelig mine øjne op for de små fremskridt jeg gør i hverdagen og hvor positivt jeg talte om det hele. Hun fik mig også til at se, lige her der skal du være så egoistisk som overhovedet muligt, for ellers skader du dig selv endnu mere. Det var ikke nogen hård beslutning, men det var hårdt endelig at acceptere og det er det stadig.
Heldigvis har jeg vendt det med et par veninder, og de var meget enige i min beslutning.

1. februar startede jeg et nyt kapitel i mit liv. Jeg startede på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole og jeg nyder det! Jeg synes for en gang skyld det er her jeg skal være, og det er virkelig en dejlig følelse. Det har været en spændende måned med at møde alle mine med-studerende og lære dem lidt at kende, og ikke mindst møde alle lærerne og lære fagene at kende. Det er bestemt ikke nemt fagligt! Jeg skal holde tungen lige i munden, men jeg synes de fleste tager det i små bider og virkelig forsøger at få os med.

Men det betyder selvfølgelig også at jeg ikke har fået læst det helt store. Eller det føler jeg ikke at jeg har, for det er alligevel blevet til 6 bøger i løbet af måneden.
  • Fantastiske skabninger: Grindewalds forbrydelser 
  • Halve sandheder 
  • Kære far 
  • Harry Potter and the Philosophers Stone 
  • Drabscheferne - De største sager 
  • Harry Potter and the Chamber of Secrets
Som jeg skrev i mit status indlæg, så forsøger jeg virkelig at finde balancen mellem studie og læselysten privat. Her hjælper det rigtig meget at jeg er begyndt at høre lydbøger, men det er bare ikke helt det samme.
Jeg er meget spændt på hvordan marts bliver og om jeg finder lidt mere læseglæde frem her.


Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag