Fantasy Festival 2021

På lørdag skal jeg til Fantasy festival i Esbjerg, og jeg glæder mig. Det er et godt program og jeg glæder mig til at møde alle forfattere, forlag, bloggere og ikke mindst fantasy elskere som jeg selv. 

Jeg vil gerne nå det hele på lørdag, men da jeg kun kan være et sted på en gang, så har jeg måtte vælge. Derfor håber jeg at dette bliver mit program: 

  • Kl. 10.30 - Åbningstale 
  • Kl. 11.00 - Reception for Mads Schack Lindhardt og Pernille Neergård
  • Kl. 11.30 - Frankenstein genfortalt 
    • Jakob Stegelmann interviewer Kenneth Bøgh Andersen 
  • Kl. 12.30 - Årets danske fantasy
    • Årets danske fantasybog
    • Årets danske fantasydebutant
    • Årets danske fantasy forside
  • Kl. 13.00 - Kenneth Bøgh Andersen signering  
  • Kl. 13.15 - Skrivning som våben 
    • v. C. G. Valentin
  • Kl. 13.45 - Nathali og Betinna Liana signering 
  • Kl. 14.00 - Hvorfor taler han om tv-serier?
    • v. Claus Holm
  • Kl. 14.45 - Fantasy vs. græske guder 
    • v. Kristoffer Jacob Andersen
  • Kl. 16.00 - Fantasy quiz 
    • v. Boris Hansen
Jeg glæder mig til at opdage nye læseoplevelser og verdner jeg ikke har set endnu. 
Du kan læse årets program HER


Kommentarer

Send en kommentar

Populære opslag