Aben Mille

Titel: Aben Mille 
Forfatter: Jimmi Jørgensen
Forlag: Saxo Publish
Anmeldereksemplar fra Jimmi Jørgensen
Sidetal: 70
Format: E-bog

Aben Mille er den mindste i flokken som bor højt oppe i trætoppene, for faren lurer overalt i junglen. 
En dag kommer en lille pige til junglen og den lille abes liv forandres for altid, for hvem vil ku tro at så nyblomstrede venskab vil kunne byde på så mange oplevelser. 


Aben Mille er skrevet på små rim og har nogle utrolig flotte illustrationer. Jeg tænker det er en perfekt oplæsningsbog for de mindre børn. Illustrationerne har skønne farver og de sætter stemningen til hver side. 

Historien er sød, og jeg kan godt lide at budskabet om at man ikke behøver at være ens for at være venner. Der er plads til forskelligheder på alle punkter. 

Jeg er sikker på at små børn vil elske historien og illustrationerne, og jeg tænker også den er god til højtoplæsning. Jeg er sikker på at jeg skal afprøve den på min niece når hun bliver lidt ældre. 

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen. 

Kommentarer

Populære opslag