Efter denne nat

Forfatter: Lauren Blakely
Forlag: Flamingo books
Anmeldereksemplar fra Flamingo books :)
Originaltitel: After this night
Sidetal: 183
Serie: #2 i Seductive Nights


Clay Nichols kan ikke glemme Julia Bell. Så da han møder hende igen til hendes søsters bryllup, og en ny chance opstår, bliver Julia nødt til at beslutte sig for, om hun er klar til at lukke ham helt ind. Det store spørgsmål er om deres kærlighed og stærke seksuelle kemi er nok til at overvinde fortidens farer og føre dem ind i en ny fremtid?


Jeg har meget svært ved hvordan jeg skal kommentere på denne bog, og er det et godt eller skidt tegn? Jeg synes ikke historien er dårlig, jeg synes bare der mangler noget mere kendskab til karakterne. Jeg føler stadig ikke at jeg kender Julia og Clay, udover den overfladiske overflade og de problemer der nu er.
I forhold til den første bog, synes jeg ikke denne er ret erotisk. Det er der selvfølgelig en grund til (afstand), men jeg formår stadig at mærke tiltrækningen de to har til hinanden og der er da nogle heftige beskrivelser i, men ikke på samme niveau som den sidste.
Derimod er jeg overrasket over slutningen. Ikke fordi jeg tænkte "hvor fanden kom det fra?!", men fordi jeg synes den bliver så fint afrundet, og jeg ved der er en bog mere indtil videre i serien. Det er synd at ødelægge en serie ved at trække den for langt ud - om den næste bog er det, skal jeg jo ikke ku' sige endnu :)
Jeg synes det er en god bog, men om jeg kommer til at læse den sidste, er jeg lidt usikker på. Mest fordi hverken Julia eller Clay er kommet ind under min hud.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag