Skæbne

Forfatter: Christina Bonde
Forlag: Mellemgaard
Anmeldereksemplar fra forlaget Mellemgaard 
Originaltitel: -
Sidetal: 311
Serie: Nr. 2 i serien Nattens sanger


Sorgen fylder og knuser Victorias hjerte, og hun tager hånd om sin skæbne. Men uventede ting komplicerer hendes nye valg. Skæbnensgudindernes budskab bliver klart og Victoria kæmper med at finde ud af spillet af bedrag, mistro og begær.
Hvordan kan Victoria hævne sin sorg, og er hendes mistanke begrundet? Missionen truer hendes kærlighed til Lucas, så skal hun fortsætte? Hvem kan hun stole på? Og hvad med hendes fortid?


Bogen starter meget brat og uhyggeligt, men det er en fantastisk start.
Tåre triller ned af kinderne når man mærke Victorias smerte og tab - hendes frustration og sorg. Men det er med til at, Victoria kan se hvad hendes skæbne kan bruges til, og hvordan hun skal håndtere den.
Jeg elsker twistet i starten, som jeg bestemt ikke havde set komme fra den første bog, og måden det hele er bestemt og bestemt ikke bestemt. Hehe, jeg ved det nok ikke giver ret meget mening, men jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Jeg synes bogen er utrolig spændende, og den ligger op til et brag af en bog tre!

Jeg føler jeg lærer Victoria og Lucas noget bedre at kende i denne bog, og ikke mindst deres forhold og følelser til hinanden. Det er spændende at følge Victoria i hendes skæbne og ta' hånd om det hun absolut ikke ville i bog et.
Jeg glæder mig til at se hvordan Victorias skæbne er i den tredje bog, og ikke mindst finde ud af mere omkring Josephine, Marcus, Lucas og den udvalgte.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag