London road

Titel: London Road
Forfatter: Samantha Young
Forlag: Flamingo
Anmeldereksemplar fra Gyldendal :)
Originaltitel: Down London Road
Sidetal: 357
Serie: #2 i Dublin Street serien

Johanna Walker har altid passet på sin lillebror, Cole. Faren er væk, moren har store problemer, og Jo gør alt for at skjule, hvordan det egentlig står til! De mænd Jo vælger og er sammen med, er valgt for at sikre Cole og hans fremtid. Lige indtil hun møder Cameron MacCabe.
Han er anderledes end alle andre og det gnister fra første gang de møder hinanden. Alligevel tør Jo ikke vise hvem hun egentlig er, og er bange for at lukke ham ind. Men da Cam flytter ind i lejligheden under hende, kan hun ikke fornægte og undgå den tiltrækning hun føler, og må tage et valg.


Wauw! Jeg fik e-bogen tilsendt i går, og lige inden det slog midnat, lagde jeg bogen fra mig.
Jeg troede først at det var en fortsættelse af Jocelyn og Braden fra første bog, men da jeg afsluttede den læste jeg lidt mere op på fortsættelsen, og var lettede over at det var det ikke - den blev lige som rundet af i første omgang! Men på trods af det, så er både Joss og Braden stadig med i fortsættelsen, and I love it!

Jeg elskede Jo, og kan godt huske hende fra Dublin Street, men det var ikke en karakter lige som Ellie, der bare holdt ved. Men jo mere jeg læste om Jo og hendes liv, jo mere forelsket blev jeg i hende.
Cam kunne jeg slå lige på stedet! Dvs. i starten... Jeg blødte op for ham hen af vejen, men først til sidst synes jeg han var virkelig dejlig.

Historien har en kærlighed omkring sig og alle de karakterer der er i. Mick og Olivia holder jeg allerede meget af (og den tredje bog, er vidst nok med Olivia som hovedperson! Jeg glæder mig allerede!!!) Historien var realistisk. Specielt med det drama der udvikler sig, og jeg elsker at det er et naturligt, farligt twist der kommer, i stedet for et trekantsdrama der bare ville ha været knap så godt.
Jeg kan ikke anbefale historien nok. Jo er en fantastisk pige og jeg kan se rigtig meget af mig selv i hende. Altså hendes personlighed og ikke det hun gør... Læs bogen og se hvad jeg mener ;) Jeg glæder mig til de næste bøger i serien kommer, og det skulle da ikke undre mig hvis jeg en dag googler Samantha Young og finder noget nyt med hende der skal hjem til mig ;)
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.



Kommentarer

Populære opslag