Fantasyfestival 2016

Det er ingen hemmelighed at jeg har angst og har svært ved at være sammen med mange fremmede. Og jeg vil rigtig rigtig gerne med til årets fantasyfestival i Esbjerg, hvilket skaber rigtig mange spørgsmål og kaos i mit hoved!

Så her er mine spørgsmål til jer der har været af sted til arrangementer som dette.
Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? 
Hvad er en god ide at have med? 
Hvor mange millioner skal man spare op, hvis man vil have bare lidt bøger med hjem? 
Hvordan er stemningen?
Og er der mulighed for at trække lidt luft, hvis jeg skulle få behov for det? 

Kommentarer

  1. Hvis de arrangerer det ligesom sidste år, så er det super nemt at gå ind og ud som man har brug for. Det er bare ud af den store sal og op ad trapperne hvis jeg husker rigtigt. Jeg havde ikke taget en hel masse med, ud over det jeg plejer, for eksempel an flaske vand, panodiler, et par snackbars hvis nu man blev sulten i signeringskøren. Derudover havde jeg nogle bøger med jeg gerne ville have signeret, og det var vist det. Sidste år synes jeg der var en del rigtig gode bogtilbud, blandt andet købte jeg hele Vampirater-serien til en 50'er, og Tellerup har altid gode medlemstilbud. Jeg kunne selvfølgelig have brugt tusindvis af kroner, men jeg købte ikke så meget, for pengene var lidt små. Jeg synes stemningen var meget afslappet og nede på jorden, og det var ikke sådan at folk masede rundt overhovedet. Der var lidt proppet da signeringen til Tamora Pierce gik i gang, men folk stod lige så pænt i kø, så alle andre også kunne komme til. I år kan jeg se at de har flyttet signering med Trudi Canavan ud af den store sal, så der bliver nok ikke helt så proppet i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Jeg er så nervøs for det, selvom jeg rigtig gerne vil af sted. Men det giver en trøst af høre dette :)

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag