I et med dig

Titel: I et med dig
Forfatter: Sylvia Day
Forlag: Politikkens forlag
Originaltitel: One with you
Sidetal: 477
Serie: #5 i serien Crossfire


Gideon Cross. At blive forelsket i ham er det nemmeste, jeg nogensinde har gjort. Det sker øjeblikkeligt. Fuldstændigt. Endeligt.
At blive gift med ham er en drøm, der går i opfyldelse. At forblive gift med ham er mit livs kamp. Kærlighed forandre. Vores kærlighed er et helle fra stormen og i sig selv den vildeste orkan. To skadede sjæle smeltet sammen til én.
Vi har afsløret vores dybeste, grimmeste hemmeligheder for hinanden. Gideon er det spejl, der viser mig alle mine fejl og al den skønhed, jeg ikke selv kan se. Han har givet mig alt. Nu må jeg bevise, at jeg kan være den klippe, det tilflugtsted, som han var for mig. Sammen vil vi kunne stå imod de mennesker, der kæmper så indædt for at komme imellem os.


Den afsluttende bog i Crossfire serien er endelig kommet, og hvor er jeg glad for at det er den sidste. Jeg kan rigtig godt li serien, men allerede i sidste bog havde jeg det lidt sådan, at det nemt blev lidt for langtrukken og nu måtte den god rundes af.
Bogen giver hel klart nogle aspekter som jeg ikke havde set komme, men historien med Gideon og Eva kører videre i samme stil. Jeg er ikke ret vild med slutningen, mest fordi at jeg havde nok aflyst det jeg ikke kan sige pga. det jeg ikke kan sige ;) (det er en super god anmeldelse det her! :p ) Men udover det er bogen fangende og hurtigt læst.

Jeg kan stadig ikke lige at Gideon får sine kapitler, mest fordi det har han ikke i de første 3 bøger. Hold dig til en ting. Men på den anden side giver det en god fornemmelse af ham og de ting han gør. Men jeg synes stadig hvis man skal gøre det, så skal man gøre det hele serien igennem, og ikke lige pludselig ændre det. En ting der måske også kunne gøre det nemmere at overskue, var hvis der lige stod under kapitlet - Gideon eller Eva - så man var klar over hvem der snakker nu, for det havde jeg svært ved at finde rundt i til tider.

Men en god afslutning på en meget god erotisk serie :)
Billederne bliver en smule kedelige i denne omgang, da jeg har pakket alle bøger ned pga. flytning, men de bliver forhåbentlig lidt mere spændende når jeg har fået dem på plads igen.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag