The Siren

Titel: The Siren
Forfatter: Kiera Cass
Forlag: Harper Collins Publishers
Originaltitel: -
Sidetal: 327
Serie: -


Years ago, Kahlen was rescued from drowning by the Ocean. To repay her debt, she has served as a Siren ever since, using her voice to lure countless strangers to their deaths.
Kahlen is resigned to finishing her sentence in solitude, until she meets Akinli. Handsome, caring and kind. Akinli is everything Kahlen ever dreamed of, and though she can't talk to him, they soon forge a connection neither of them can deny.
Falling in love breaks all the Ocean's rules, and if the Ocean discovers Kahlen's feelings, she'll be forced to leave Akinli for good.


Endnu en kærlighedshistorie fra Kiera Cass. Den er dog på alle måder helt forskellig fra The Selection serien.
I starten af bogen havde jeg meget svært ved at se karakterne for mig, og kunne slet ikke se det univers/sted de boede, men jo længere ind i bogen jeg kom, jo flere beskrivelser dukkede op og pludselig var jeg ikke i tvivl om at den først indskydelse jeg havde var forkert, også alligevel ikke.
Jeg forbandt det hele med havfruer uden hale og selvom vand. Selvom det er forkert, så er det også delvist rigtigt. Pigerne har en forbindelse med Havet med de bor hvor som helst på jorden, blandt mennesker, uden at snakke.

Jeg begyndte at holde rigtig meget af Kahlen, de 3 andre piger og ikke mindst den kærlighed Kahlen ikke kunne undslippe. Jeg synes det er en rigtig god kærlighedshistorie, som er anderledes end dem jeg ellers har læst. Den har drama, hygge, kærlighed og en masse lig - noget man normalt ikke ser i en kærlighedshistorie. :)
Som sagt kan jeg rigtig godt li Cass' måde at skrive på, og jeg ser frem til noget mere fra hende.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag