Læsemål for 2016

Da året startede lavede jeg 12 læsemål for mig selv, for udover Goodreads challenge. Og jeg har nået dem! Jeg er helt stolt!
  • Af en bog der er udkommet i 2016, har jeg læst 15., bl.a. The Siren af Kiera Cass, Skæbnens kald af H. W. Klaris, Den faldne djævel af Kenneth Bøgh Andersen og Skyriel af Lene Dybdahl.
  • Af en bog jeg kan læse på én dag, har jeg læst 10., bl.a. Nat efter nat af Lauren Blakely, Monster af patrick Ness og Ulven og månen af Margit Sandemo.
  • Af en bog jeg længe har tænkt på at læse, har jeg læst 2., Sherlock Holmes første historie af Arthur Conan Doyle og Skæbnens kald af H. W. Klaris.
  • Af en bog anbefalet af min veninde, har jeg læst 1., Den lange vandring af Stephen King. 
  • Af en bog min mor elsker/har anbefalet, har jeg læst 1., Første offer af James Patterson. 
  • Af en bog skrevet før jeg blev født, har jeg læst 2., Sherlock Holmes og Alice i eventyrland og gennem spejlet af Lewis Carrol. 
  • Af en bog jeg ejer, men ikke har fået læst, har jeg læst 2., Morder-Anders og hans venner af Jonas Jonasson. 
  • Af en bog jeg har læst før, har jeg læst 7., Harry Potter 3-8 og Heksejagten af Eva Ibbotson 
  • Af en bog fra en genre jeg normalt ikke læser, har jeg læst 1., Som ulve er færrest og får er flest af Palle Vibe. 
  • Af en bog fra min favorit forfatter, har jeg læst 9., bl.a. genlæsning af Harry Potter og 3 stk. af Kiera Cass 
  • Af en bog alle har læst, bortset fra dig, har jeg læst 5., bl.a. Jeg henter solen ned af Jandy Nelson, Nattens sanger trilogien af Christina Bonde og Døde piger lyver ikke af Jay Asher. 
  • Af en bog på min. 500 sider, har jeg læst 4., Harry Potter 4-7. 

Min Goodreads challenge, må jeg nok se i øjnene at jeg ikke når. Jeg mangler kun to, men jeg har ikke ro og tid til at få læst i morgen. Jeg ved godt jeg stadig har i aften, men jeg tvivler på at jeg har ro til det.
Dog synes jeg stadig 83 bøger på et år, er ret godt 💜 Har du nået dine mål i år?


Kommentarer

Populære opslag