The Christmas tag

I december måneds anledning har jeg fundet et gammelt jule tag. Jeg har dog redigeret lidt i det, fordi jeg planlægger et andet indlæg omkring mine traditioner, og for ikke at gentage mig selv har jeg valgt at tage nogle af spørgsmålene ud og lave et selv.
Jeg håber du vil være med til at fortælle lidt om din jul 🎅

1. Hvornår begynder du at blive spændt omkring julen?
Det er meget forskelligt. Mange gange kommer den faktisk ikke før den 23. Er altid i julehumør, men spændingen kommer ikke rigtig før den 23. 😄

2. Får du stadig adventsgaver, og har du en julekalender?
Mine adventsgaver stoppede lidt da jeg flyttede hjemmefra, og en julekalender har jeg da købt en gang i mellem, men det er ikke en tradition. Min mor mente dog for 3 år siden at min bror, daværende kæreste og jeg skulle have adventsgaver, og det var super hyggeligt.

3. Hvad er din yndlingsjulefilm?
Jeg skal se The Grinch hvert år (bl.a.)! Det er indbegrebet af jul.

4. Har du nogle særlige juleminder?
Jeg har mange gode minder, men jeg har ikke ét bestemt minde som jeg kommer til at tænke på.

5. Hvad spiser du juleaften?
Vi får and, medister, hvide-, brune- og franske kartofler, rødkål og selvfølgelig mors andesovs.

6. Hvad er dine yndlingsjulesange?
Det skifter meget hvert år, men Pyrus er altid et godt hit, og i år er jeg rigtig glad for Kelly Clarkson - Underneath the tree 🎼 Ellers er jeg også en af dem der mener, at det ikke er rigtig jul, før jeg er har hørt Wham - Last Christmas!

7. Hvad er den bedste julegave, du har modtaget?
Jeg har modtaget rigtig mange gode gaver, og synes det er svært at vælge den bedste, også skifter det jo hvert år for hvor meget jeg ønsker mig noget.
Jeg kan huske den gang Eclipse (Twilight) udkom på dvd og der blev lavet en special boks med Bellas forlovelsesring, og den var jeg virkelig glad for at få.

8. Ægte eller falsk juletræ?
Ægte! Ingen tvivl. Grandrys og granduft høre julen til.

9. Hvad er din top 3. juleønsker i år?
Min. én bog
Skæremaskine til A4
Og enten den sidste Funko pop figur eller et gavekort til Change.

10. Hvad er dine planer for juleaften?
Jeg skal hjem til mine forældre sammen med min storebror, som vi plejer. Vi er som regel kun os fire og det er super hyggeligt.

11. Hvad er det bedste ved julen?
Julen! Jeg elsker julehyggen, al pynten, musikken og julestressen. Det er næsten ikke jul uden en lille smule stress. Jeg synes dog ikke det er julegaverne jeg bliver lidt stresset af i år - det er mere min skole og den kommende SSO opgave. Men det allerbedste er nok juleanden!

12. Hvor mange julefrokoster har du i år?
Jeg har været til en og har to igen. De ligger dog først efter den 24. 🙂

Kommentarer

Populære opslag