Jamaica Lane

Titel: Jamaica Lane
Forfatter: Samantha Young
Forlag: Flamingo books
Anmeldereksemplar fra Flamingo books :)
Originaltitel: Jamaica Lane
Sidetal: 
Serie: #3 i serien i Dublin Street
Udkommer: 6. februar (e-bog og lydbog) og 7. marts (paperback udgave)

26 årige Olivia Holloway er udadvendt og selvsikker - bare ikke, når det kommer til fyre. Og da hun har forelsket sig i den sexede Benjamin, er det mildest talt ubelejligt, at hendes tunge slår knuder, hver gang hun er i nærheden af ham. Olivia beslutter sig for at tage sagen i egen hånd.
Nate er en player til fingerspidserne, men også Olivias bedste ven, så han indvilliger i at oplære hende i kunsten at flirte og forføre.
Men i takt med at undervisningen skrider frem og bevæger sig længere ind i soveværelset, bliver Olivia mere og mere usikker på, om det er Benjamin, hun vil have - eller om det i virkeligheden er Nate.
Spørgsmålet er bare, om Nate overhovedet er interesseret i at være mere end hendes ven...

Jeg smilede, grinte og græd i løbet af bogen. Kan man ønske sig mere? Jeg elsker Samantha Young! Hendes skrivestil er fantastisk. Hun er spot on på hvad jeg godt kan li - alle hendes detaljer, hendes følelser og hele gruppen som jeg virkelig er kommet til at elske.

Olivia er utrolig nem for mig at forholde mig til. Jeg har samme tanker og problemer, som hun har i starten af historien - jeg har bare ikke sådan en god ven som Nate 😉 Og jeg følte med hende hele vejen igennem - derfor var det meget nemt for mig at smile, grine og græde. Flere gange var jeg meget taknemlig for at sidde hjemme og ikke offentligt, for mit grin var lidt højt nogen gange 😄

Jeg har nævnt det før og jeg gør det lige igen - jeg nyder at de tre historier hænger sammen, men har hver sin hovedperson - det giver en utrolig dybde fordi vi stadig følger Jocelyn og Jo, men fra Olivias synspunkt.
Jeg kan ikke rose Young nok og jeg kan ikke få nok af hendes historier! Detaljerne er fantastiske i alle scener, og Olivias følelser stråler ud fra siderne! Jeg kan ikke sælge hende nok!

Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.


Kommentarer

Populære opslag