The Secret Life of A Book Blogger Tag

How long have you been a blogger?
Jeg har blogget i 8 år - faktisk 8½ år, og jeg synes det er utroligt at der er gået så mange år siden jeg startede.
Det er først inde for de seneste par år, jeg er begyndt at blive noget mere seriøs omkring det, går mere op i udseende og lave andre indlæg end kun boganmeldelser. Nogle dage hænger det mig langt ud af halsen, men for det mest (heldigvis) elsker jeg at blogge, og ikke mindst følge andre bloggere.

At what point do you think you will stop?
Jeg håber da virkelig ikke at jeg stopper med at blogge lige i fremtiden! Det er da en virkelig skræmmende tanke! Dog ved jeg også at min psyke ind i mellem stopper mig, så i perioder kommer der mindre end andre gange. Sådan er min hverdag og det tror jeg ikke ændre sig.

What is the best part?
Helt klart at dele min pashion for bøger, møde andre til arrangementer og blive anerkendt for den hobby jeg nu har. Jeg er stadig lamslået over at Christina Bonde spurgte til min angst, til Fantasyfestivalen, sep. 2016! Jeg synes det var fedt at møde nogen der rent faktisk kendte mig for bloggen, også selvfølgelig møde nogen af dem jeg selv følger - og selvfølgelig forfatterne, men siger det ikke lidt sig selv 😉

What is the worst part?
Når jeg må nedprioritere bloggen, fordi jeg simpelthen ikke kan overskue det. Jeg ærgre mig, men (igen) sådan er min hverdag bare. Jeg synes dog ikke det er så ofte som det har været.
Nedprioriteringen i øjeblikket har jo desværre en fornuftig grund (skide sso!), men forsøger at skrive lidt alligevel 😏 skal jo holde pause en gang i mellem

How long does it take you to find/create pictures to use?
Ikke lang tid nok!
Jeg er begyndt at redigere flere af mine billeder, fordi jeg simpelthen er en torsk til at få taget nogle billeder der er lidt sjovere, end bare i mit vindue eller på min bogreol. Jeg synes det er svært at finde på nogle helt fantastiske setups, og samtidig ikke skade bogen 😆 Jeg vil rigtig gerne tag nogle flere udendørs billeder, men jeg vil helst ikke ligge bogen på græsset, blade osv. Så ofte bliver det altså inden for, men kan være jeg får det gjort til sommer 🌞

Who´s your book crush?
Jamen der er ingen tvivl om at jeg har haft den største crush på Edward Cullen (behøver han mere introduktion?). Derudover har jeg også haft en crush på prins Maxon (The Selection), Ron og Fred (HP) og Cery (Sonea)

What author would you like to have on your blog?
Hmm, det ved jeg faktisk ikke helt. Mest fordi jeg ved ikke helt hvad de skulle lave på min blog 😅 Men Dennis Jürgensen, Kenneth Bøgh Andersen, Lucinda Riley og J. K. Rowling er da ikke nogle helt tosset bud 😍

How long does it take you to prepare a post?
Det er lidt afhængig af hvilket indlæg det er. Men jeg er god til at skrive selve boganmeldelsen når jeg har læst bogen, også tage billeder senere.
Nogle indlæg (som dette) skriver jeg med det samme, og andre gemmer jeg og går og redigerer og svarer på igennem en uge, nogen gange to.

What do you think one should do to have a successful blog?
Jeg tror det er vigtigt at følge andre, lade sig inspirerer og gøre det til ens eget. Så kan man også skabe debatter og møde andre ved arrangementer. Det er svært at sige præcis hvad det er, for så havde jeg nok gjort det 😉

Jeg tagger Eva, Pipaluk, Julie, Rikke og Xenia til at lege med på denne tag, som jeg håber i vil være med til 🙂

Kommentarer

Populære opslag