Sjælens pris

Titel: Sjælens pris
Forfatter: H. W. Klaris
Forlag: Tellerup
Originaltitel: Sjælens pris
Sidetal: 277
Serie: #3 i Dæmonherskerens arving

Ally accepterer at blive i Underverdenen, men inden hendes venner får lov til at vende tilbage til Jorden, skal hendes dæmoniske gener vækkes.
Ikke alle er lige begejstrede for hendes tilstedeværelse blandt dæmonerne, og slet ikke efter at en gammel profeti går i opfyldelse.
Da Tristan en dag bringer Ally med op til Jorden, får de et tilbud som kan ændre deres liv.
Det er nu op til arvingerne at beslutte hvilken sti de vil følge.

Sikke en slutning på trilogien! Nogen vil måske sige at den ikke er slut endnu, for der er ingen tvivl om at der sagtens kunne komme en række flere, MEN jeg elskede det!! En slutning man meget sjældent får, og jeg elsker at den falder uden for rammerne.
Jeg genlæste de to første og fik hele historien i løbet af 3-4 dage, og de var alle sammen hurtigt væk. Første bog elskede jeg fordi den var så realistisk og jeg kunne relatere til Ally, noget nemmere end i toeren, og treeren der blev det rent fantasy og jeg elskede den endnu mere. Ally udvikler sig utrolig meget, og jeg elsker de små tvist og ikke mindst de frække detaljer, der sneg sig ind i historien.

Klaris kan noget med sit sprog og sit univers. Jeg sidder tilbage med nogle spørgsmål, men for mig styrker det bare historien, fordi det er spørgsmål som jeg selv kan digte videre på og svare på for mig selv.
Jeg glæder mig til at læse nye projekter fra Klaris og se hvad hun ellers har op i ærmet. Jeg nød i hvert fald hele tiden utrolig meget!
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag