Løgneren

Titel: Løgneren
Forfatter: Nora Roberts
Forlag: Flamingo books
Anmeldereksemplar fra Flamingo books :)
Originaltitel: The Liar
Sidetal: 493
Serie: -

Shelby Foxworth er i chok. Hun har mistet sin mand i en drukneulykke, og nu går sandheden langsomt op for hende. Richard Foxworth var ikke den mand, han gav sig ud for. Han var en hold og kynisk svindler, der bedrog Shelby med andre kvinder og efterlod hende i et økonomisk kaos. I Richards hemmelige bankboks finder hun flere dystre hemmeligheder, og Shelby beslutter sig for at forlade Philadelphias eksklusive forstad og rejse med sin lille datter hjem til familien i Tennessee.
I trygge og velkendte rammer kommer Shelby til hægterne, og hun møder tilmed en ny mand. Men Richards hemmeligheder spreder stadig ringe i vandet. Og ingen kan vide sig sikre...


En rigtig god og velfortalt historie.
Jeg føler med Shelby hele vejen igennem og jeg elsker Callie, hendes datter, og resten af hendes familie. Kaosset Shelby bliver beskrevet rigtig godt og jeg var ikke et øjeblik i tvivl om hvor fanget og i ubalance hun følte sig.
Dog kunne jeg ret hurtigt regne ud hvordan historien ville udvikle sig. Specielt med alle de små hints der blev givet igennem historien, og samtidig kunne jeg regne slutningen ud - hvilket bare er utrolig uheldigt. Og netop derfor har jeg ikke givet den flere stjerner.

Jeg kunne rigtig godt lide Nora Roberts' måde at skrive på, og detaljerne var gode, så det er bestemt ikke sidste gang jeg vil læse noget med hende. Og jeg kunne rigtig godt li historien og alle karakterne, men da jeg kunne regne det hele ud efter 30-40 sider...  Ja. Så en god historie, men meget forudsigelig.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag