Bullet Journal #2

Som sagt så var det i en billig tilfældig notesbog jeg startede med at bullet journal. Jeg forsøgte mange ting af og nogen fandt jeg hurtigt ud af jeg ville ændre, hvor andre har taget lidt længere tid. 

Alle slags notesbøger i str. og former kan bruges. 
For mig fungere A5 bedst 

 Jeg startede med at lave den såkaldt Key og en oversigt over månedens forløb - det var det samtlige videoer og artikler gjorde. Jeg fandt dog ret hurtigt ud af, at månedsoversigtet ikke var mig. Den var fuldstændig unødvendig og spild af plads - så den blev hurtigt droppet i min bog.

Min første uge var på en side, og hvor mine lektier kom på næste side. Udover at jeg havde brug for overblik, så havde jeg på daværende tidspunkt også brug for at blive mindet om at der er små positive ting i løbet af dagen, og de røg ind for hver dag. 

Mine måneds forsider, var knap så spændende at se på, men på dette tidspunkt synes jeg det var fint og starte ud med. I dag gør jeg en smule mere ud af det, som du får af se senere. 

 Der var plads til lidt kreative på siderne, samtidig med at jeg så småt skiftede form. Jeg følte jeg manglede plads til at skrive alle mine tankerne i løbet af dagen, og udvidet derfor siderne så jeg havde en side pr. dag. 
Jeg gik dog allerede efter små 14 dage over til 2 dage pr. side. 

Det var altid hvad jeg vil vise fra min første bullet journal. Ved årsskiftet skiftede jeg bog og gjorde samtidig nogle ændringer, som jeg stadig justere undervejs. 

Kommentarer

Populære opslag