Stille! - Forbudt kærlighed

Titel: Stille! - Forbudt kærlighed
Forfatter: Amanda Maxlyn
Forlag: Palatium Books
Anmeldereksemplar fra Palatium Books 🙂
Originaltitel: Hush a forbidden romance
Sidetal: 170 i hæftet form


Jeg havde ikke regnet med at blive fyret og slet ikke på min fødselsdag. Men det var blot begyndelsen på flere uventede ting. Blandet andet ham. 
Det var en aften, der ændrede alt. En aften i maskernes, lysternes og syndige fornøjelsers tegn. Det eneste jeg tænker på er ham, han er det eneste, jeg vil have. Og han er det eneste, jeg på ingen måde kan få. D
et eneste jeg har tilbage nu er stjålne blikke, kortvarige berøringer og en brændende længsel efter mere, mens jeg drukner i mit begær efter ham - manden der er total forbudt. 
Medmindre ... Vi ikke siger noget til nogen og er helt, helt stille. 


Forbudt kærlighed. Er der noget bedre at læse om? Måske. Men personligt elsker jeg forbudt kærlighed og alt hvad der hører med, og Amanda Maxlyn gør det rigtig godt.
Jeg kunne lide Emma lige fra første side. Jeg synes hun er en dejlig karakter og man falder hurtigt for hendes unge alder og personlighed.
Præcis det samme med Ali og Brooke, og ikke mindst Trey.

Men desværre synes jeg bogen er alt for kort, til at man virkelig falder for dem, og de kommer under huden på en.
Handlingen er ikke nogen overraskelse - titlen forklare det hele - men historien kunne godt have været udviklet langt mere, end til de få sider den får.
Når det så også er sagt, så kan jeg godt lide historien også selvom den er kort.

Den er hurtig og læse, også selvom man hurtigt kan gætte sig frem i handlingen, så er den perfekt til et par hurtig siders læsning med kærlighed, sex, begær og forbudt kærlighed.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag