Os

Titel: Os
Forfatter: Elle Kennedy og Sarina Bowen
Forlag: Flamingo
Anmeldereksemplar fra Flamingo books 🙂
Originaltitel: Us
Sidetal: 285
Serie: #2 i serien om Wes og Jamie


Hockeyspilleren Ryan Wesley har haft nogle forrygende første fem måneder på isen. Han udlever sin drøm om at spille professionel hockey og komme hjem hver dag til den mand, han elsker - Jamie Canning, der både er hans bedste ven og kæreste. Der er bare et problem: Den allervigtigste person i hans liv bliver han nødt til at holde hemmelig, hvis ikke der skal opstå en mediestorm, som vil overskygge hans succes på isen. 

Jamie elsker Wes. Det gør han virkelig. Men det er hårdt hele tiden at skulle skjule deres forhold, og så hjælper det heller ikke, at Wes er så meget væk. Samtidig er Jamies nye job ikke, hvad han havde troet, det ville være. Alligevel ved han, at det nok skal gå det hele, så længe han har Wes. I det mindste er lejlighed 10B deres fristed, hvor de altid kan være sig selv. 

Eller kan de? Da Wes' mest højlydte holdkammerat flytter ind i lejligheden ovenover, bliver det sværere og sværere at holde sammen på deres omhyggeligt konstruerede løgn - og på deres forhold. For hvor meget mere skuespil og hvor mange flere hemmeligheder kan deres kærlighed holde til? 



Amen altså! Jeg er bare vild med de her to fantastiske bøger.
Jamie har min fulde opmærksomhed i den her bog. Alt det han gennemgår er beskrevet ufattelig godt og jeg kunne virkelig nemt sætte mig ind i det hele.
Historien fortsætter fra første bog, og jeg synes den rammer lige så godt som sidste bog, og jeg var så irriteret da min mave begyndte at knurre højlydt midt i det allermest spændende!

Jeg synes ikke det er de klassiske elementer der er i bogen, men der er alligevel nogen i den, der får mig til at falde endnu mere for Jamie og Wes. Det har alle de forholds komplikationer som alle kender, og de er virkelig beskrevet godt. Mit hjerte bankede flere gange for forholdet og handlingen.

Men jeg må sige at Blake kan jeg ikke helt blive klog på, for på den ene side så elsker jeg ham. Han er virkelig skøn, men på den anden side så synes jeg også bare han er lidt en klovn for det han gør i "den ukendte mellemtid" (ved ikke lige hvad jeg ellers skal kalde den, uden at afsløre handlingen), men han vinder mig virkelig over da han gør alt hvad han gør efterfølgende, og bestemt i slutningen! Jeg er Blake fan.

Et element jeg også rigtig godt kunne lide, var Wes' far. Hele beskrivelsen af opvækst og familie, virker så stærkt på mig, og får virkelig ondt af dem der har sådan en familie.
Og helt modsat elsker jeg Jamies fantastiske mor! Hun er virkelig skøn! Jeg vil være en del af den familie!

Jeg kunne sagtens læse et par bøger mere med deres eventyr, eller måske en side historie med Blake, for har på fornemmelsen der er noget skjult godt mellem linjerne.
Men jeg elsker bogen - hele serien - og skal bestemt finde noget at læse med Sarina Bowen som hun har skrevet selv, for Elle Kennedy elsker jeg!
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.



Kommentarer

Populære opslag