Bullet Journal #4

Tilbage til selve opbygningen af min bullet journal.
Jeg fik som sagt selve bogen i julegave og valgte at tage den i brug 1. januar.


I samtlige videoer og indlæg jeg har læst og browset igennem om bullet journal, der starter man med Key. Men synes igen det er vigtigt at påpege, at du bestemmer selv! Hvis du ikke kommer til at bruge det - så lad vær. Der er da et par af mine keys som jeg faktisk sjældent bruger eller direkte glemmer, så har overvejet at stoppe med at bruge nogen af dem.


Min opsætning af ugerne fortsætte som i 2017, med to dage pr. side da jeg synes det fungerede rigtig fint. Men hen af februar begyndte mine sider at se meget bare og tomme ud. Så jeg valgte at ændre det igen.


Så begyndte de at se sådan her ud. Nogen uger er det lidt mere proppet end andre, men jeg synes det giver mig et lidt bedre overblik over ugen.
Jeg er dog helt sikker på at jeg ændre tingene igen. Og det er det jeg synes der er så dejligt ved det koncept her - der er ingen facitliste og jeg kan gøre som jeg synes 😍


Til at lege med ugernes design købte jeg 12 stencils på Ebay 😀 Og de kan lige så fint gemmes bag ved bogen, hvor der er en fin lille lomme.


Kommentarer

Populære opslag