Lillebælts marked - Marked under broen

Jeg fandt Tellerup til marked under broen og ikke nok med at der er dejligt at gå nede og en fantastisk udsigt, så kom der også en god sjat nye bøger med hjem i dag 😍


Jeg havde købt Vejen til Panteon og Akkans gåde af Boris Hansen, Åndehvisken af Haidi W. Klaris og Blodbæst af Lene Dybdahl i første omgang, også fortrød jeg at jeg ikke havde fået del 1 og 2 med af Panteons prøve af Boris Hansen - for jeg kan ikke vente med at læse dem! - så jeg vendte om, også tænkte jeg at jeg heller måtte holde igen, selvom der stadig var nogle stykker jeg gerne ville have haft også. 

Da jeg kom hjem, så der så dette anmeldereksemplar i postkassen og den starter jeg på med det samme(!), for den har jeg glædet mig til lige siden Flamingo skrev der kom en mere 😍


ps. Tellerup står på markedet helt til på søndag, hvis du også vil have fat i de gode tilbud 

Kommentarer

Populære opslag