Gabriels betagelse

Titel: Gabriels betagelse
Forfatter: Salvain Reynard
Forlag: DreamLitt
Anmeldereksemplar fra DreamLitt 🙂
Originaltitel: Gabriels Rapture
Sidetal: 504
Serie: #2 i serien om Gabriels Inferno


To elskere bundet af deres mørkeste begær... 
Professor Gabriel Emerson har vovet sig ud i et passioneret, men hemmeligt, forhold med sin tidligere studerende Julia Mitchell og lærer hende om kroppens sensuelle punkter og elskovens nydelse. 
Men deres lykke bliver truet af konspirerende studerende, akademiske politikker og jaloux ekskærester. Kan deres kærlighed overvinde alle forhindringer, og vil Gabriel kæmpe for Julia? 



Jeg var meget glad for den første bog, og har derfor glædet mig til at læse fortsættelsen, og nu glæder jeg mig endnu mere til den sidste bog!
Jeg synes bogen starter meget brat, men måske også meget naturligt efter hvor vi forlod Julia og Gabriel sidst (så vidt jeg husker) og vi følger deres turbulente forhold, som virkelig ikke er nemt.
Den griber mig ret hurtigt og jeg er ikke lang tid om at læse den. Jeg kan kende mange ting i Julia i forhold til mig selv, og det gør bare bogen endnu bedre.

Jeg synes dog den mangler lidt forklaringer hist og her. Normalt synes jeg det er for meget af det gode når forfatteren lige igen nævner hvem søsteren nu er og hvad der er sket i forrige bog osv. - men her manglede jeg det virkelig! Der er nogle personer jeg ikke kan huske hvem er, og fuldstændig placerer i forhold til sidste bog, så der manglede jeg lidt "intro" i starten for lige at genopfriske min hukommelse. De fleste kom dog hen af vejen, og synes jeg har de vigtigste placeret nu.

Ellers synes jeg det er en god bog. Der er noget (meget) mere erotik i den her, men det er gjort på en smagelig og god måde. Jeg kan rigtig godt lide dramaet i den der vender midtvejs og den ligger klart op til endnu mere i den sidste bog, for frk. irriterende-jaloux-kælling er da bestemt ikke færdig endnu!
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag