Måske en dag

Titel: Måske en dag
Forfatter: Colleen Hoover
Forlag: Lovebooks
Originaltitel: Maybe Someday
Sidetal: 471
Serie: -

Da den musikstuderende Sydney flytter ind på et værelse hos den flotte guitarist Ridge, er det sidste, hun forventer, at blive forelsket. Hun er stadig mærket efter bruddet med sin eks, og desuden har Ridge allerede en kæreste.
Sydney og Ridge bliver dog hurtigt venner, og snart begynder de at skrive sange sammen. Ridge komponerer musikken, Sidney skriver teksterne, og det varer ikke længe, før de må kæmpe for at holde de spirende følelser tilbage, som vokser i dem imod alle odds...


En meget følelsesmæssig, sød historie. Følelserne strømmer ud fra siderne og jeg elskede den!
Det er en atypisk kærlighedshistorie, men den rammer alt hele vejen igennem.

Jeg ved ikke om jeg skal holde med Sydney eller Ridge - tror faktisk ikke jeg holder med nogen af dem som individuelle, for jeg synes hele vejen igennem historien der bliver forklaret og undskyldt hele tiden og det giver sådan et godt flow i historien... Men skulle jeg vælge så blev det nok Sydney, uden egentlig helt at være helt sikker på hvorfor 😅

Men som sagt er der utrolig mange følelser i den her historie, og jeg kunne ikke lade vær med at knibe en lille tåre flere steder. Den rørte mig utrolig meget, og glæder mig til at læse mere af Hoover.
Der vil uden tvivl være nogen som synes der er nogle punkter i historien, som er for dobbeltmoralske og måske lige frem forkert at skrive, men jeg synes samtidig der bliver lagt vægt på at det er forkert hvad der sker, og at de rent faktisk tager stilling til det. Men det må være op til den enkelte person at vurdere.
Jeg nød historien og kærligheden. På sin vis synes jeg det kunne have været fedt hvis slutningen havde været lidt anderledes, men jeg kan stadig rigtig godt li den.
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag