Som du ser mig

Titel: Som du ser mig
Forfatter: Cora Carmack
Forlag: Lovebooks
Originaltitel: Finding it
Sidetal: 328
Serie: #3 Losing it

De fleste amerikanske piger ville dø for at rejse Europa rundt efter universitet uden forpligtelser og med et bundløst kreditkort på lommen. Kelsey Summers er ingen undtagelse. Hun nyder friheden og de vilde byture i de europæiske hovedstæder, og alligevel er det, som om noget mangler.
men en dag møder hun Jackson Hunt, som overtaler hende til at tage med på eventyr. For hver oplevelse bliver Kelseys tanker en smule klarere og hendes hjerte en smule mindre hendes. Jackson hjælper hende med at indse, hvad hun drømmer om, og hvad hun gerne vil med sit liv. Men jo mere hun lærer om sig selv, jo mere går det op for Kelsey, hvor lidt hun egentlig ved om Jackson...


Endnu en god kærlighedshistorie og tiden fløj af sted da jeg først kom i gang.
På trods af at jeg har givet bog 5 stjerner, så tog det mig lidt længere tid at komme ind i historie, for jeg synes Kelsey er pisse hammerende irriterende og forkælet, og det tog lidt tid for mig egentlig at falde for hendes historie.
Når det så er sagt, så kan jeg rigtig godt lide Kelseys historie, fordi den er mørk og dyster - og Jackson gør det ikke bedre. Og Kelseys jagt på hendes identitet giver mening, og den fortæller endnu en gang hvor vigtigt det er at åbne op og snakke om tingene, i stedet for at gennem dem væk.

Jeg følte mig samtidig utrolig såret over historien - mest fordi jeg læste den en dag hvor jeg virkelig gerne ville rejse væk og glemme det hele, men ikke har råd. Og det har Kelsey. Det irriterede mig. Men langsomt synes jeg man bløder op for hende, og jo mere hun og vi andre lærer om hende, jo bedre kunne jeg lide hende.
Jeg er vild med alle 3 bøger i serien, og synes Carmack skriver utrolig godt og meget autentisk til hele "verdenen".
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag