Min kamp: Fucking stolt #2

Det er sjovt som tanker er ens værste fjende. For 2 dage siden delte jeg et indlæg, hvor jeg blandt andet skrev at jeg ville tage en snak med min familie over hue og næste år.
Det skete allerede i går. Samtalen gled stille og roligt og faldt naturligt på gårsdagens sommerfest, årets studenter og huer. Diskret og uden betydning, hentydet jeg til at jeg nok ville have en hue næste år, fordi det så rigtig hyggeligt ud og det skaber gode minder.
Min mor var ikke i tvivl - jeg vil fortryde hvis jeg ikke får en hue, så selvfølgelig skal jeg have det! - og det skal jeg da.

Oven i det, fik jeg pludselig en stor pakke stukket i hænderne, og det var en figur som jeg har ønsket mig i mange år, men min mor har synes var grim og aldrig ville købe 😅 og ærligtalt så havde jeg lidt glemt hvor meget jeg har snakket om den. Men den fik jeg foræret af mine forældre og bror, fordi jeg har klaret mig så godt til eksamenerne.
Stoltheden og troen på mig strømmede ud af gaven og jeg er så taknemlig for gaven, og ikke mindst at de tror på mig og forstår hvor meget det betyder for mig! ❤


Alle mine Min Kamp indlæg er markeret nedenfor med etiketten "min kamp" - tryk på den og alle mine indlæg om psykiske ting kommer frem. 
Tak for al støtte.

Kommentarer

Populære opslag