Som stjernerne står

Titel: Som stjernerne står
Forfatter: Cara Carmack
Forlag: Lovebooks
Originaltitel: Losing it
Sidetal: 299
Serie: #1 Losing it

Kontrolfreaken Bliss Edwards er 22 år og snart færdig på college. Hun er glad for sit liv, hun er omgivet af gode venner og hun har tjek på tingene. Der er bare én lille detalje: Hun har aldrig været i seng med en fyr.
En aften beslutter hun sig derfor for at få det overstået med et one-night-stand. men hun får i sidste øjeblik kolde fødder og efterlader en flot fremmede alene i sin seng. Og som om det ikke var pinligt nok i sig selv, opdager hun dagen efter, at hendes nye dramalærer er manden, hun efterlod nøgen i sin seng for mindre end otte timer siden...


En utrolig sød og dejlig bog, om det uskyldige og kærlighed der braser ud af ørene!
Jeg er vild med new adult. Det er nemt at læse, og karakterne er så nemme at holde af. Bliss er en fantastisk sød pige som lader sin impulsivitet styrer sig selv en aften og i sidste øjeblik fortryder alt. Hvem kender ikke det?! Ja det gør jeg i hvert fald. Måske ikke lige i samme kontekst, men den der impulsivitet er roden til alt ondt og godt.

Både Bliss og Garrick er to dejlige karakterer, som jeg faldt for med det samme. Og selvom jeg synes Garrick var en røv til tider, så vendte han 90 grader og viste en side som jeg ikke kunne stå for.
Detaljerne i bogen er uden tvivl nogle der vil få nogen til at rødme og jeg tænkte flere steder at nu måtte forfatteren da lade dem have deres privatliv, men det bliver i stedet gennemtænkt og fuldført, og jeg kan mærke følelserne strømme ud af siderne (også på en Ipad 😉)
Hele anmeldelsen er skrevet baseret på MIN mening og MIN opfattelse af bogen.

Kommentarer

Populære opslag